- Ophaalservice
PostNL zal het toestel bij je ophalen. Je hoeft enkel het toestel in een doos te stoppen. Wij zorgen voor de labels en het papierwerk.
PostNL komt je toestel ophalen rond hetzelfde tijdstip zoals ze gewoonlijk bij je in de wijk pakketjes bezorgen.
Wij zouden je heel graag een tijdstip willen laten selecteren, helaas is deze optie bij PostNL nog niet mogelijk. PostNL komt je toestel ophalen rond hetzelfde tijdstip zoals ze gewoonlijk bij je in de wijk pakketjes bezorgen.
Jazeker! Onze gratis ophaalservice is inclusief verzekering.
- Algemeen
Op zaterdag kunnen wij je helpen op afspraak. Zondag zijn we gesloten, dus als er op zondag iets met je toestel gebeurt is het even doorbijten tot het weer maandag is.
Wij kunnen je in Alkmaar. Je mag kiezen of wij je toestel gratis op mogen komen halen, wij bij je op locatie de reparatie mogen uitvoeren of dat je zelf je toestel gratis aan ons wilt toesturen.
Wij zijn geopend van maandag tot en met zaterdag van 09:00 uur tot 18:00 uur. Op zondag zijn wij gesloten.
- Reparatieproces
Bij Profphone krijg jij als klant de keuze om voor een origineel en niet-origineel product te kiezen.
9 van de 10 fabrikanten stellen hun originele onderdelen beschikbaar aan onafhankelijke repair centers. Apple verstrekt enkel haar onderdelen aan bij hen aangesloten reparatie centra. Wel worden oudere (kapotte) originele schermen opgeknapt (refurbished) in fabrieken met een nieuwe-glasplaat. Hierdoor heb je een origineel Apple LCD met een nieuwe glasplaat.
Bij een tweedehands LCD is niets te merken van de vorige gebruiker. LCD’s kunnen niet aangeraakt worden. Het bevindt zich onder de glasplaat. Deze refurbished schermen zijn de beste kwaliteit die er verkrijgbaar zijn voor jouw device.
Wij zouden je heel graag een tijdstip willen laten selecteren, helaas is deze optie bij PostNL nog niet mogelijk. PostNL komt je toestel ophalen rond hetzelfde tijdstip zoals ze gewoonlijk bij je in de wijk pakketjes bezorgen.
Nee, alle reparaties worden uitgevoerd met behoud van data. Wij adviseren wel altijd om zelf even een back-up te maken van je gegevens.
Gewoonlijk voeren wij de reparatie binnen 30 minuten voor je uit. Mocht het om een complexere reparatie gaan dan stellen wij je hier van op de hoogte.
Bij aanmelding van je reparatie ontvang je een link in onze bevestigingsmail. Via deze link heb je inzicht in de status van je reparatie en kun je alle informatie terugvinden. Daarnaast sturen wij je ook een status update e-mail bij elke verandering van de status van je reparatie. We houden je dus altijd bij elke stap op de hoogte! Mocht je er niet uitkomen dan mag je ons natuurlijk altijd even bellen of een berichtje sturen.
De kosten voor het repareren van jouw {BRAND} {MODEL} worden meestal vergoed als je een inboedelverzekering of reisverzekering hebt. De voorwaarden voor een vergoeding verschillen echter wel per verzekeraar. Wij raden daarom aan om jouw verzekeraar altijd van tevoren op de hoogte te stellen van de reparatiekosten via onze gratis offerte voor de verzekeraar.